Flashmob jongleren met lichtjes/lampjes

One Stop Workshop
08 Mrt, 2014 12:25

Jongleurs gezocht voor een flashmob jongleren met licht! (Nijmegen)

Ben jij liefhebber van jongleren en wil je een deel uit maken van een bijzondere flashmob, op een bijzondere locatie, tijdens een bijzonder evenement? Op 11 april a.s. in de avond organiseert One Stop Workshop in samenwerking met “The night run festival” een flashmob jongleren met licht. Wil je deelnemen aan deze flashmob jongleren met licht? Meld je aan door een e-mail te sturen naar info@onestopworkshop.nl en je wordt op de hoogte gehouden v.w.b. het tijdstip en de locatie van de flashmob. Heb je geen jongleermateriaal met lichtjes? Glowsticks of led lampjes kun je eenvoudig op de meeste materialen bevestigen, iedereen kan meedoen! Deel dit bericht zo veel mogelijk zodat zoveel mogelijk jongleurs het centrum van Nijmegen op 11 april even extra oplichten tijdens het spectaculaire Night run festival!

Clown Kiko / Circus Kiko
09 Mrt, 2014 10:26

Leuk idee! Ik was ook al benaderd door de organisatie van the night run festival voor vuurshows maar het budget daarvoor ontbrak helaas. Dit klinkt als een leuke low-cost invulling (mits er mensen enthousiast te krijgen zijn natuurlijk).

Misschien kom ik ook wel even kijken of meedoen :) (ga me er echter niet voor aanmelden of op vastleggen omdat betaalde opdrachten natuurlijk voor gaan.)

Alleen dat bevestigen van losse led lampjes op jongleermateriaal lijkt me niet zo'n beste oplossing. Teminste als je er ook nog mee wilt kunnen jongleren. En dat het dan ook nog blijft branden enzo.

Thomas Gommers
12 Mrt, 2014 12:49

Dank voor je reactie!

Meld je alsnog gerust aan, je wordt dan op de hoogte gehouden maar verplicht je tot niks. Mocht je dan in de gelegenheid zijn dan kun je toch meedoen!

Dank voor je opmerking v.w.b. de lampjes. Het klopt wel dat een lampje een diabolo uit balans kan brengen maar de nadruk ligt niet zozeer op het uitvoeren van een moeilijk routine danwel op het effect dat gaat ontstaan wanneer een hoop mensen met een “lichtje” gaan jongleren. Iedereen kan dus in principe meedoen. Tenslotte is het opgooien en opvangen van een enkel balletje de basis van het jongleren… het wordt natuurlijk pas echt spectaculair als er een aantal goede jongleurs meedoen, dusss…

Voor een ervaren jongleur moet een lichte inbalans geen probleem zijn toch ;-).

Clown Kiko / Circus Kiko
13 Mrt, 2014 11:43

Als de lichtjes blijven branden zal het inderdaad wel geen probleem zijn.

Led geeft gewoon snel haperingen en als je het er los op bevestigd is is mijn ervaring dat het niet lang zal blijven branden.

Bij de speelgoedwinkel heb je ook vaak stuiterballen oid kopen die licht geven. Kost ook niet veel (vast niet meer dan losse ledlampjes) en dan zitten de ledjes in ieder geval er binnen in beschermt.

het was gewoon maar een tip. Misschien is jou ervaring anders. Of werkt losse ledjes erop bevestigen prima voor een kort moment als een flahmop als je er van te voren niet teveel mee gooit/beweegt of laat vallen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd!

Nogmaals leuk idee zo'n flashmop en ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien!

Eljoh
16 Jul, 2014 10:10

En, was er iemand?