video - 3 devilsticks flash

Nikki
21 Jun, 2013 22:31

Filmpje van mijn 3 devilstick flash :)

http://www.youtube.com/watch?v=x5j9Q5i9BmE

Daniel Siegmund
24 Jun, 2013 14:30

Heel knap Nikki,

Maar eh… Wat betekend ‘verified’ in ‘verified world record’? Dat de internationale devilstick bond je record erkent?

En… Is het wel een flash? Ik zie maar 2 catches. Die van je voet tel ik niet mee, dat is slechts de pick up. Net als dat een jongleur die een ring uit zijn holster pakt dat ook niet als een ‘catch’ kan tellen…

Ik vind het heel knap, en doe het je niet na, maar of het nou een flash of record is….. dat weet ik niet!

robert
24 Jun, 2013 14:42

wow, cool!

Wist niet dat het mogelijk was..

Benieuwd naar de langere runs.. maar die komen vast binnenkort online ;)

suc6!

nikki
27 Jun, 2013 18:29

Meer ‘verified’ in de zin dat verschillende mensen al van mij hebben gehoord dat ik met 3 devilsticks tot 6 catches aan toe gemaakt heb, maar er nog geen ‘bewijs’ van had op video.

'Slechts de pick up'….wel beetje balen voor mij dat dat het moeilijkste stuk is van de 3 sticks, als de kick up klopt is het patroon redelijk te doen ondertussen ;) Maar snap dat dat er (helaas :P) niet aan af te zien is. Mss heb je gelijk wat betreft de flash als je het gewoon als jongleren ziet inderdaad. Ik heb meer bekeken vanuit het perspectief dat het 3 devilsticks zijn die nog niet eerder op welke manier ook tegelijk in de lucht gemanipuleerd zijn en heb idd de start wel meegeteld. De officiele flash houd je dus nog van me tegoed ;)

Daniel Siegmund
30 Jun, 2013 13:41

Jammer dat die kickup de bottleneck is! Zijn er geen andere mogelijkheden zoals iemand die hem aangeeft, op de rand van een tafel met de stok uitstekend of een devilstick holster bouwen?

Succes en ik zie uit naar beelden van die qualify :)