Vraag NK Jongleren 2013

Niels Duinker
05 Mei, 2013 19:52

Hallo iedereen,

Weet iemand van dit forum misschien wanneer en waar de komende editie van het NK Jongleren gehouden wordt?

Bedankt! Met vriendelijke groet,

Niels

jolien
26 Mei, 2013 20:11

Hoi Niels,

De vraag is of er dit jaar wel een NK jongleren wordt georganiseerd. Op woensdag 5 juni is er een vergadering hierover. Volgens mij is er nog geen locatie beschikbaar…

Vorig jaar heb ik zelf (na 3 jaar) mijn bestuurders rol voor het NK afgerond, ik ben nu dus niet meer betrokken bij de organisatie hiervan. Wat ik wel weet is dat het regelen van een betaalbare locatie de afgelopen 3 jaar zeer moeilijk was. De kosten van de locaties zijn vaak erg hoog en het aantal deelnemers kan hier vaak niet tegenop, helaas is het NK Jongleren niet interessant voor fondsen daar het te klein is en blijft.

Als ik meer hoor of weet zal ik zorgen dat dit gecommuniceerd wordt!

groetjes jolien

Eljoh
27 Mei, 2013 23:29

Ik heb het op het NJF aan Caroline gevraagd, de enige waarvan ik nog weet dat ze in het bestuur zit. Van haar begreep ik ongeveer hetzelfde: ze proberen nog een locatie te vinden om hem in het najaar te houden.

Eljoh

jolien
08 Jun, 2013 15:07

Even voor alle jongleurs diabolisten en fans van diezelfde jongleurs: noteer 28 september! NK JONGLEREN. Locatie: Windesheim Zwolle. Rest info: wordt as we speak keihard aan gewerkt. Zegt dat voort!!!

aldus Caroline via facebook.

Ferko
09 Jun, 2013 13:44

Ik heb hem toegevoegd op www.jongleer.net.

Ik neem aan dat ik op 22 juni wel wat meer erover hoor?

De heer Wisdom Lex
11 Jun, 2013 00:02

Heeft u snel een lening nodig? Heeft u schulden die u wilt verwijderen? Bent u financieel beneden en je nodig hebt om het opzetten van een bedrijf? die is uitgegroeid tot de bank naar beneden als gevolg van uw slecht krediet? zorgen niet meer als wijsheid lex lening geldschieter om u een lening tegen lage rente rate.If u geïnteresseerd bent in onze lening aanbieden en willen aanvragen voor een lening, contacteer ons vandaag nog via e-mail geven: wisdomlexloanlender@yahoo.com voor meer informatie .. .