deelnemers gezocht voor Holland's Got Talent

Jos M
26 Sep, 2011 00:13

Nog even over HGT…

http://www.youtube.com/watch?v=XTrvjtc3i5g&feature=results_video&playnext=1&list=PL7941749B4F2DC6B3

Dit is dan wel Amerika, maar dit laat zien hoe dit soort programma's werken en dat juryleden absoluut nul verstand hebben van Jongleren. En dat jongleurs niet welkom zijn in dit soort programma's. En zich niet meer willen laten gebruiken voor dit soort programma's, En leuk dat ze het weer in een ander jasje willen proppen, maar t gaat uiteindelijk toch om leedvermaak. Verzin maar es wat anders dan een talentenjacht..

ellen ringers
27 Apr, 2012 11:04

HALLO REDACTIE

Ongetwijfeld krijgen jullie niet of nooit een vrouw van 65 jaar, die reageert op Holland got talent. Toch kan ik iets wat ik nog nooit iemand in Nederland heb zien of horen doen!

Vroeger zong ik en begeleidde ik mezelf op de gitaar, vaak samen met mijn helaas overleden jongere zusje en dat was best acceptabel. Ook maakte ik mijn eigen engelse en franse liedjes

Nu…na te veel wijntjes en sigaretten doe ik dat mijn ergste vijand nog niet aan, maar ik zit wel met tientallen, ja zelfs honderden oude teksten van liedjes uit de jaren 60\70 in mijn herinnering, die ik foutloos en helemaal uit het hoofd kan voordragen (declameren) en dat is echt leuk om naar te luisteren, omdat het mooie, lieve,grappige, serieuze teksten zijn.

Het is een ideale hersentraining van het lange-termijn-geheugen voor mensen van mijn leeftijd én jonger, ze hebben alleen geen idee, hoeveel er opgeslagen ligt in de “grijze” hersencellen.

Ook een ideale manier om mensen weer aan het LUISTEREN én vooral HOREN te krijgen, aangezien tegenwoordig alles in bewegende beelden aangeboden wordt.

Uitleg: Als ik enkele minuten later vragen stel aan de luisteraars over het zojuist vertelde verhaal, blijkt het korte-termijn-geheugen en de kunst van het goed luisteren ver te zoeken. Dit uit zich dan in een lacherige, een beetje beschamende sfeer en brengt hilariteit teweeg. Heus, ik zoek geen bekendheid meer en hoef ook niet door te gaan naar de bekende volgende ronde,

dat laat ik over aan jonge, hardwerkende talenten. Ik hoef er niets voor te doen, schud de teksten uit mn mouw en kan ze aardig voordragen. Het achterliggende gevoel is: Deze prachtige oude teksten mogen niet verloren gaan!!!

Oftewel….ik zou graag voor één keer een podium krijgen en weet niet goed hoe of waar. Zou U mij kunnen adviseren..verwijzen óf uitnodigen??

Bij voorbaat mijn vriendelijke dank.

Met groet Ellen Ringers

Sander
28 Apr, 2012 22:07

Toch begrijp ik niet waarom Ivan Pecel met 3 ballen begon als je maar zo'n korte tijd hebt (vooral met zulke simpele leeghoofden als juryleden op dit gebied) om jezelf te promoten.

Als je zijn trainingsvideos bekijkt zoals die met Niels Duinker of Gatto bv. zijn er imo echt veel dingen die beter waren om mee te beginnen.

Holland's Got Talent
19 Apr, 2014 15:54

Opgeven voor het nieuwe seizoen is mogelijk via: www.rtl.nl/hollandsgottalent

Voor vragen/opmerkingen/tips mail dan naar: talent@bluecircle.tv

Met vriendelijke groet,

Team van ‘Holland’s Got Talent'